You broke me, now I can't feel anything

2009-06-02 @ 18:09:45
Heeej blogggen! Haha
Idag fick jag reda på att jag har VG i hemkunskap! Yessss! Jag blev typ, glad? :d Haha borde man bli om man får VG i något. Soft dag som vanligt (den här veckan). Hade sovmorgon till 10.50 och då hade vi bara gymnasiegrejs, fick fick kolla runt på hemsidor och göra intressetester osv. Enligt ett test jag gjorde var jag mest inresserad av data/it. Vilket stämmer, mestadels.. jag är väldigt sugen på hotell -och restaurang också men vi får se detdär närmare. Har också en fundering på Handel eller Livsmedel. Men jag vet inte än haha.

Efter skolan åkte jag och Nadeen ner på stan för hon skulle handla lite! Och jag köpte även ett par Shutter Shades solglasögon (y) Love'em. Vi tog oss även en glass ;> Det var gott. Vi hittade också en avslutningsklänning till Nadeen som hon ska köpa typ imorgon, hon ska få den av sin papi ^^ En lila jättesnygg klänning på Gabriel. ihih. Du passa super bra i den också!

Nu har jag gratis sms igen, så bara SMSA PÅ!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0