You can have what's left of me

2009-06-09 @ 19:24:08
Hej bloggen! Hhahah.
Närå men hej, glömde bort att skriva igår när jag kom hem från Grillkvällen med klassen men kan ju skriva nuuu.
Ja, det hände väl inte mer än att Linda och hennes mamma kom och hämtade mig sen åkte vi till Sportfältet och där var alla. Först spelade vi brännboll, lärarna mot ungarna. Och vilka vann då? Om inte vi barn såklart! ;> Haha, med EN poäng. Efter vi spelat gick vi hem till Lowe och grillade. Där satt allla och pratade och tog kort osv.

Reidar (våran lärare): På min tid då brukade vi köpa saker och ge till den vi var tillsammans med. Dela något. Som exempel halsband eller armband!
Jag: Jaha, nu på MIN tid byter vi tånaglar.
Och jag och Denise börjar AS garva! Hahaha vi satt och grät!
Denise mitt i allt skrattande: Ska vi byta tånaglar?
Och då dog vi ännu mer, fyfan vad roligt det var! Jadu vad dålig humor man kan ha, elr.. dålig och dålig. Den där var nästan bra. Hahahha!

Idag var jag och min kära klass på Jamtli. Först var vi ute med djuren, så jag, Denise & Nadeen gick runt och fotade med Denises systemkamera. Efter vi gått runt en timme där ute så fick vi äntligen gå in till muséumet (stavning) och kolla på alla creeepy stuff som finns där inne. Skööndag!
När jag kom hem med bussen så stanande jag i TC där jag mötte Bella nere vid fotbollsplanen, hennes klass och alla 7or&6or spelade brännboll. Sen gick vi hem med varandra och sen gick jag hem och läste! Senare ringer Bella mig och säger att hon vill göra tacos, och jag typ Let's! Var ett tag sen jag åt det så vafan hihi. Efter vi gjort maten och ätit den så satte jag mig här och Bella drog hem och sleepade typ? Nu har jag duschat och väntar tills klockan blir 8 för då är det Ugly Betty sen kl 9 är det Desperate Housewifes, en typisk tisdagskväll för Elenor? Jajjemen.

Hörs, ni vet vad SMSA betyder va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0