I can't help falling in love with you

2009-05-12 @ 16:49:30
Heey,  har inte orkat skrivit på ett tag.. ursäkta för det.

Sitter och lyssnar på Elvis Presley och skriver på SO:n. Ååh han är helt otrolig! En låt jag älskar speciellt är I can't help falling in love with you. Så förbannat underbar låt! 
Det har inte hänt särskilt mycket sen jag skrev senast. Mer än, jag fick tillbaka hemkunskapsprovet idag och det hade jag G+ på, sen på praktiska hade jag VG. Rätt så nöjd.. nu måste jag bara få godkänt på SO provet som vi gjorde förra onsdagen och G på inlämningen så får jag G i SO som jag inte hade förut..
Också nu fick vi ett hemprov från hemkunskapen som ska vara inne vecka 22 också har vi i Svenska Poesiporträtt som också ska vara inne vecka 22 och sen Engelskan vecka 22.. Rätt så mycket att göra så bäst att sätta igång med allting, vill inte få IG!

Pussellen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0