Everything is glooowing!

2009-05-07 @ 09:00:21
Heejhejhallå blowwggen!
Sitter på skolan i datasalen och har SO. Nadeen & Denise is also here with me :)

Igår hade vi prov på Industriella revolutionen, ja om det gick bra vet jag inte. Det kändes lite... mellan typ :p
Får hoppas på G iaf :D

Haha. Igår då var jag med Nadeen och Linda på förmiddagen efter skolan, och vi gjorde negerbollar :) MUMS, trippelsats gjorde vi typ ;) Söta händer vi hade sen! Lite bruna. (y)
Sen på kvällen kom Samuel, Dennis & Leo till Torvalla och var med oss. HAHA fyfan vad roligt det var:
*Nadeen tappar sin Japp som hon tagit ut ur pappret på marken*
Nadeen :
MEN FAAAAAAAAAAN, JAG SOM VILLE HA GODIS! OCKSÅ TAPPADE JAG DEN!
Jag : Men du kan äta den iallafall, ta bara bort smutsen :p
Åse : Nej, jag har lärt mig att man ska inte äta någonting man tappat på marken i Torvallacentrum :)
Jag : Men skitsamma :D ät den iallafall om du vill ha den!
Nadeen : DÅ delar vi på den, så jag inte blir sjuk själv! HAHAHAHA
Jag : Men ne jag vill inte ha!
*Nadeen kastar iväg Jappen och skriker samtidigt*
ÅÅÅÅÅH FUCK LIVET!
Alla :  HAHAAHAHAHAHAHAHAHAH

Det var seriöst ganska roligt, hahaha.Vilken jävla stjärna du är Nadeen (;

Pussellen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0