Gimme' gimme' gimme all of you you

2009-05-05 @ 17:44:11

www.biktme.se  -Okej hej jag dör! Vetu hur roliga saker man kan läsa där eller? HAHAHAHAHA ja herregud. Det är brutalt vad idiotiska grejer folk skriver hahah! Jag och Samuel sitter och dör :)

Skola idag då som vanligt, det var ganska roligt om jag minns rätt. HAHA.. (jag och min smarthet.) På hemkunskapen gjorde vi muffins! Dom vart goda, fast dom blev typ gröna HAHAH för vi hällde i lite för mkt bikarbonat (a) menmen shit happens right.

Idag blir det pluggas hela dagen lång, yippie tralalal vad roligt. Not. Men man måste ju, för imorgon är det SO prov och klarar jag inte det får jag IG i SO helt och hållet ;o Så det är vad jag ska göra nu.

Pussellen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0