Hate is a strong word, but I really Don't like you

2009-05-28 @ 14:24:11
Kom nyss hem, elr näe. Men ungefär. Stod och snacka med Bells innan jag drog hem, så ja. Haha?
Jag är för övrigt jävligt förvirrad, förstår mig inte på människor! Hur äcklig man får vara.. usch. Kan inte ens tänka på det.
Man vet, som jag sagt förut, inte VEM man kan lita på längre. Alla bara snackar, göra idiotiska saker och är allmänt dum i huvet. När jag säger alla menar jag naturligtvis inte ALLA, men väldigt många!
Vill flytta från äckel Torvalla, hatar det!

Juste imorgon är det matteprov, förhoppningsvis går det bra. Ska plugga på det ikväll.
Nu ska jag gå och läsa tror jag.
Pussellen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0