I can forget you

2009-05-26 @ 15:28:59
Kom nyss hem från skolan. Det har faktist vart en skön dag idag! Det värsta var nog redovisningen på svenskan.. haha fyfan, jag förstår inte själv vad jag skriver. Skulle ju analysera en låt och komma in i vad Melissa skrev om och varför hon skrev just som hon gjorde osv.. (Melissa Horn, hon som jag gjorde poesiporträtt om) Men jag fick vara i en liten grupp som tur var. :) Med Nadeen, Denise & Linda hihi. Dom jag känner mig säkrast med hahaha.
Otherway, på HKK:n idag skulle vi göra paj :] vi fick välja vilket innehåll vi skulle ha, Så jag och Flavius valde skinka.. det origineella ! Me sen när pajen stod i ugnen så stod vi och snackade om konfalägrena och chillade. Det var skönt som fan, det brukar vara jätte hektiskt för det mesta. Menmen.

Vi pratade med Kenneth idag om betygen i matte. Och jag har ett säkert G! :D:D:D:D Fifan vad glad jag är ! Trodde inte jag skulle få det. Sen sa han om jag verkligen ville i nian så kunde jag till och med på VG i nian :o hihii

Nu ska jag sova, sen ikv från 8-10 blir det teve.
Sen lägger jag mig och läser :*:*
Pussellen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0