I don't wanna love you in no kind of way

2009-05-13 @ 19:15:39
Ey, sitter här pluggar, lyssnar på Beyoncé som jag insett har jävligt bra låtar. Knarkar en som heter Broken-Hearted Girl. Otroligt bra! Riktigt bra text. Jag pluggar också på arbetet på SO:n som ska vara inne på fredag, just nu skriver jag om Slottet i Versailles. När jag skrivit klart den har jag bara reflektionen kvar! Det känns ganska sköönt kan jag ju säga :)

Skola idag då, hände väl inget speciellt. Förutom att det är så roligt att störa alla i klassen.. alla har PMS i våran klass (ja jag har räknat in mig själv ;p) men iallafall, på matten blev jag & Linda less och räkna. Så vi satte på musik på Lindas mobil och satt och "sjöng" till alla. Alltså vi kollade på dom och mimade, alla fick damp. ;p Om nån skulle göra så mot mig skulle jag inte precis störa mig ;o Så störigt var det inte.. tyckte vi haha! Annars hände nog ingenting.

Ett plus i kanten är dock att Dead By April kommer till Yran! Så jag behöver inte åka på Metaltown.. fast skulle vart rätt najs att åka till GBG men jag är inte gjort av pengar! Ska ju ta tre dagars på Yran, också ska jag på Dunder med Bella. Sen får vi se om jag, Bella & hennes mamma far till Turkiet i sommar :o Vi håller iaf på pratar om det :) Fast det lär nog inte bli av, för mig iaf x) Hahah. Vi får la se vad som händer, annars åker jag och mamma tyill Stockholm i augusti till min moster som typ nyligen flyttat dit! SHOPPA DÅ? OHJA! (y)

Näe nu ska jag fortsätta plugga sen ska jag & mamma gå till min kusin en stund, vi blev ditbjudna på glass (: haha.
Hörs!

Pussellen.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0