Let's be more than this

2009-05-02 @ 18:59:11

Hey, jag sitter här och lyssnar på musik och väntar på segaste Linda & Anna.

Inatt "sov" vi i Lindas mormors lägenhet, elr it's a matter of fact sov vi inget alls, jo jag sov 2 timmar för jag va verkligen döende trött. Linda har inte sovit någonting och Anna sov en halvtimme i morse. Vi ska sova där inatt igen, men då lär vi nog somna något snabbare x)
Innan vi drog in till hennes mormor så var vi ute med Nicke, Samuel, Wicke, Alexandra, Frida, & Sandra, efter en stund kom även Sanna & Martina (: Drog vi upp till Prix så var Bella där uppe för hon hade nyss kommit hem från Ström. Snackade vi lite med henne osv .
Så drog vi in till Lindas mormor och kollade på film... HAHAHAAHHA efter 12 är det väldigt bra filmer på TV 1000 <3
Anyways, dom var där till kanske, 2 :) Så följde vi dom en bit sen gick vi in och svullade, Anna jag & Linda :*

Pussellen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0