My only weekness is you

2009-05-24 @ 01:30:42
Tjaaeh!
Det har faktist hänt ganska mycket under dom här dagarna som gått när jag inte bloggat nu :o

Ehm börjar med idag: Jag vaknade 11, låg och läste till 3 sen åt jag och fixade mig sen drog jag, Wicke och Alex ner på stan för att titta på cruisingen (stavning) men det blev faktist inte mycket av det..det var ju typ uppe vid travet och vi orkade inte dra dit. Så vi satte oss på Donken och åt glass :* På Donken var Ida & Thomas, (det var planerat att vi skulle träffa dom där). Så var vi med dom, sen kom Brita efter en stund och sen gick vi ut och gick till Karibu och att och spelade UNO.. eller HAHA jag och Ida tog korten från nått annat bord , så kom ena tjejen från det bordet och ba
"Eh ursäkta, ni tog VÅRAN UNO?"
Jag "Vi trodde ni hade gått."
Hon "Vi hade kvar våra jackor?"
Jag "Jag såg inga jackor... Ida såg du några jackor?"
Ida "Nej."
Wicke "Men fel att bara ta kortleken då?"
*Tar kortleken och går där ifrån*
Hahahaha. Det var roligt.  Det måste jag dock påpeka att det var. Senare kom Martina & Lina-Maria dit också.
Efter det gick vi ner på Donken igen och dom åt, igen, haha, sen gick vi ner till Badhusparken för att åka på snurrsaken där i lekparken, men då var det några ungar som hade den. Så vi gick till Britas båt istället. Den var mysig! hih.
Jag och Alex har fått något mani på att ta foto på allt. Vi funderar fan på köpa systemkameror :D haha.
Anyways, efter det åkte vi hem typ. Till Torvalla och avr ute i KYLAN med några st. vid 12 drog jag hem för det blev så fans kallt.

Helt ärligt orkar jag inte berätta om dom andra dagarna. Kan bara säga att jag varit med Alex & Wicke alla dom dagarna :* Puss på de.

Ne ska gå och lägga mig nu tror jag. Hörs!
Pussellen.
+ GRATTIS NADEEN OCH MARWAN SOM FYLLER 16 ÅR IDAG! <3

jkhbridkv
Haha jag i Britas hatt.
puss
En bild jag tog, mobilkamera dock! Suug.

Kommentarer
Postat av: nadeen

naw tack ellen! :D<3

2009-05-25 @ 21:42:41
Postat av: alexandra

tack för super bäst helg! <3

2009-05-26 @ 16:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0