Tell me, what do you do when it all falls apart?

2009-05-03 @ 15:04:28
Jag borde igentligen plugga nu, och ska nog göra det också. Men har fan ingen ork! Så less på plugga nu så fyfan, men det är bara nån vecka kvar sen slipper jag det i iallafall nån månad :* Puss på deva.

Igår hände inte mycket mer än att man var ute med Wicke, Alex, Karro, Linda, Anna & FridaB. Vi var i TC sen kom även Samuel, Dennis & Leo och var med oss. Nästan direkt när dom kom så gick vi in till Lindas mormor där vi skulle sova igen. Men jag sov inte över, för alla var så sura och trötta så jag drog hem vid halv 2. Samtidigt som Samuel & Leo. När jag kom hem somnade jag på direkten, det var sjukt hur trött jag var.

Jag skriver mer sen kanske, måste plugga nu. + att vi har SOprov på onsdag också...

Pussellen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0