What can I say, what can I do? This is who I am.

2009-05-14 @ 23:20:48
Hey,
Jag sitter nu här och gör det sista på SO:n, vilket är reflektionen. Det går väl sådär, vet inte till 100% vafan jag ska skriva, men ja.. det löser sig nog. Ska skriva det sista på skolan imorgon. Jag sitter även och knarkar te, lyssnar på musik och snyter mig stup i kvarten. Svar ja, jag är förkyld. Orka vara det, också ska jag till Järpen imorgon. Dryyygt!

Jag fick tillbaka SO provet idag, jag fick G+! :D Rätt nöjd, för jag trodde inte jag skulle klara det alls. Wihoo!
Imorgon åker jag iallafall till Järpen, kommer hem på söndag. Kommer nog inte skriva på hela helgen, om jag inte loggar in en snabbis hemma hos Marika!
Ha det så bra så länge, så hörs vi?

Pussellen.


Mitt öga, Linda redigerat, eller om det var Denise. Minns inte haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0