You're like my personal brand of heroine

2009-05-18 @ 19:23:00
Hey, idag är jag sjuuuuk. Vilket jag varit sen i typ torsdags men jag åkte ändå till Järpen. VIlle så gärna dit, och det var välförtjänt! :) Så idag var jag hemma från skolan för det behövde jag verkligen.

Har snart läst ut Twilight nu. Böckerna är mycket bättre på engelska än på svenska! Tipsar att hellre läsa den engelska seriöst! Dom översätter så konstigt och störigt på svenska så aa. När min kusin kommit hem ska hon komma till mig med New Moon, vilket är den andra boken av Twilight. Ska läsa alla :D haha. Sen i september i år kommer även New Moon ut på film <3 Ska köpa mohahaha. Är totalt besatt nu alltså! Tralalall.

Jag knarkar även te & Piggelin för min hals, det är skönt att dricka/äta det då. Och har även spenderat hela dagen med att läsa. Myyyyyyyys till 100% yes.

Ska gå och läsa nu, hörs!
Pussellen.

<3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0