HELT UNDERBAR!!! ♥♥♥♥♥♥

2009-11-20 @ 12:23:43
New Moon var... helt jävla underbar. Jag är kär. Jag måste se den igen. Jag ska köpa filmen men frågan är när den kommer ut! Blir hysterisk! :'))
Bara för det sitter jag och kusin och lyssnar på Twilight-musik. Jag vill se den iigeeeeeenn.. åååhhh. Jag dör.


Jag ÄLSKAR The Twilight-saga.
Jag ÄLSKAR Robert Pattinson
Jag ÄLSKAR Kristen Stewart
Jag ÄLSKAR Taylor Lautner
Jag ÄLSKAR resten av skådisarna.
JAG ÄLSKAR ALLTIHOPA.

Jag vet att jag är typ galen nu. Men då har ni verkligen inte sett dom som var på premiären igår. Dom hade alltså röda linser, vitt puder, sånadär kappor som The Volturi har på sig, dom hade mjukisdräkter som det stod "Team Edward" & "Team Jacob" på, dom hade tshirtar som dom hade skrivit "Twilight, New Moon, Eclipse, Breaking Dawn" på, jag kan inte säga mer än att dom var liiiite galna! Ni som tycker jag är fanatiker av Twilight, haha ja. Ni har inte sett det riktiga ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0