I want your love, love love love

2009-11-18 @ 22:24:55
Hejje, nu sitter jag och kusin med varsin dator och nördar för fullt. Vi ska snart äta lite glass med chokadsås :') Åh så gott!
Vi har varit och handlat lite smått och gott nu så vi lär ju sitta här och svulla i oss och kolla teve ikv. Vi behöver ju inte gå upp nå tidigt imorgon som ni behöver ;> Fast vi ska tidigare ner till city och hämta ut våra biljetter så det är gjort när vi ska på bion imorgon kväll!!! Åh så glad så det finns inte, jag längtar som en jävla tok, seriöst! TÄNK ATT JAG SKA SE NEW MOON IMORGON. KAN INTE ENS FÅ IN DET I SKALLEN :o ååååh :')

Nej nu ska jag kolla runt lite till, fixa fiskarna på Fejjan sen blir det glass :>
Så jag säger godnatt nu :) Pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0