Ibland har man så mycket hår så Kinas folk inte kan fiska

2009-11-13 @ 14:52:03
Hejsan hoppsan Karlsson!
Det var inte längesen jag kom hem från skolan. Det har varit en ganska skön dag även fast vi hade prov, fast det blev inget av inlämningen? Ingen aning vad den där lilla läraren håller på med men, haha!

Nu sitter jag och kollar efter Converse. Jag behöver ju storleken 34-35 för att dom ska sitta bra. Har jag 36 är dom waaaay to big! Hela jag är tajmefan liten, utom magen och bena osv, haha -.-
Jag måste specialbeställa mina Converse om jag ska ha ett par, för det är inte fint när dom är stora. För då viker dom sig där fram när man går, nejtack.

Jag vet inte vad som händer, om ni inte har något för er
kan ni ju alltid höra av er (y)
5 dagar kvar tills jag ska se New moon!


Kommentarer
Postat av: Henke henke hockey henke

hahaha du kan få låna kina dc skor, jag har bara storlek typ 43-44 på dom :D

2009-11-16 @ 22:44:29
Postat av: ellensåklart

Hahahaha jag fatta inte? :D

2009-11-16 @ 22:56:55     URL: http://ohyesellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0