Just 'cause I think of you in bed..

2009-11-17 @ 17:36:39
Hejje. Jag har precis ätit och bytt om till mjukiskläderna. Mamma ska tvätta nu så jag får allt rent tills imorgon! För imorgon sörni, då blir det Stockholm!
Jag längtar som en tooook tills torsdag! :') NEW MOON HERE I COME!

För övrigt så fick jag veta idag att jag fick VG på hemskunskapsprovet vi gjorde! Awesome. Fast det var inte svårt alls, man fick ha med sig papprena och allting. Inte för jag kallar det prov men, haha, Pia är lite... speciell!
Det ska iallafall bli skönt att slippa skolan i tre hela dagar! Så slipper jag alla störiga människor som existerar där också! Yey.

Nu ska jag kolla film eller något, eller borde jag plugga?

Pusshej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0