Kärlek vid sista ögonkastet

2009-11-27 @ 15:03:21
Hejje :)
Jag kom precis hem från skolan, jag ska börja plugga nu sen får vi se ikväll om jag drar ut. Annars ska jag faktiskt plugga hela helgen, för det kan behövas! Har två stora arbeten som ska in nästa vecka. Och idag hade vi matteprov. Om det gick bra vettefan. Tror typ inte det. Lär ju få IG..... bög.
Får hoppas på det bästa då hehheheheeeeeee!

Idag var vi på nå poesgrejs med skolan, det var ganska jävla roligt. Hahahaha! Speciellt när han spottade när han pratade, hahaha!!!
Shiit. Annars rent allmänt var det ganska tråkigt.

Nu ska jag till med pluggningen, måste bara lägga in en låt till (':
Eller nej, 2.




Puss.



Kommentarer
Postat av: Jörgas

Roligt?! Absolut :) Speciellt hans jäkla skratt :D Man blev ju också ganska så nervsjuk på hans

skådespelade egotrippade jag :D:D

2009-11-27 @ 15:11:38     URL: http://jibjab.blogg.se/
Postat av: ellensåklart

Jo, han var väldigt egenkär kan man verkligen säga! Typ "Hon var snygg, men inte snyggare än mig" eller nått hahah x)))))))))))

2009-11-27 @ 16:59:42     URL: http://ohyesellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0