Katten ligger i påsen som fisken åt upp

2009-11-12 @ 17:38:35
Nej jag förstår inte heller min rubrik.

Idag har det varit heldag på PC & Wargen! Eller vi hade först svenska på skolan sen åkte vi till PC hela klassen. När vi väl var där, kollade alla runt ungefär 20 min sen var dom less och åkte till Wargen istället. Hahaha. Men jag och Anna stannade till 12, kikade runt ochn kollade på när vinterakro uppträdde med cooola trix ba ya0. Vidare till stan och möta Hanna som skulle låna ut en cancerpinne till Anna, senare träffade vi Jonas och vi gick upp till Wargen sen gick vi runt där och blabla. Grejer hände och jag orkar inte berätta mer :) Mer än att dagen slutade med att jag var med Julia och vi gick på stan.

Imorgon är det fredag, vilket känns heeeeeeeelt gudomligt skönt!
Nu ska jag till med pluggandet... har prov + inlämning imorgon ._.


Kommentarer
Postat av: s

vad funderar du på att gå? :')

2009-11-14 @ 18:16:26     URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0