Pluggggg

2009-11-03 @ 19:15:45
Nu tog jag en paus från plugget en stund, har pluggat sen halv 5. Vi har prov imorgon i Biologi sen har jag också jobbat lite matte så jag kommer ikapp. Tänk att matte är ett ämne som man alltid kommer efter i, eller iallafall jag som jag suuuger på det.

Halloween, ja vad ska man säga. Det hände inte särskilt mycket faktiskt. Det fanns vissa ögonblick när man verkligen låg ner på marken av skratt eller ögonblick där man faktiskt ville gå hem och typ, jag vet inte.. LÄSA. Seriöst. Men Markus lär ju ha varit höjdpunkten på hela lördagen, han var så himla rolig haha. Fylleskada.com.
Sen fick man även se en viss Julia lite påtuttad också! Haha, jaadu, ungdomar nu för tiden ;)
Jag & Maja var nästan dom enda som inte var fulla, och Nisse. Men alla andra hade iallafall druckit någonting. LOL on that one.

Jaja, keep going with the studying now ÄLLÄNH.
-
Jaa jag ska, take it easy man!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0