We're big enough to stand next to love

2009-11-24 @ 15:57:24
Hejsan hoppsan!
Idag hade vi elevensval på skolan, jag hade engelska, vilket var ganska så roligt! Jag Lina och Ida åkte ner på stan för att göra att skolarbete, vi ska typ göra en "turist broschyr" på engelska, hahah! Också fikade vi på Tehuset också ;> man kan ju alltid passa på när man har skolans busskort!

Ska uppdatera er lite med bilder!


Hahaha jag och Anna igår på stan! Jag hade väldigt roligt..
med en typ björnfitta och pälsjacka! (y)


Toria och Linda på skolan, hahahah snyggingar!

Aja, nu har jag inte tid längre. Ska duscha och plugga hårt som fan, men hur ska det gå utan ett papper som säger hur jag ska göra? Hmm.. det återstår och se.



Kommentarer
Postat av: http://ttoriahenriksson.blogg.se

haha fan vad jag hatar dig ellen!!!



ska du plugga håret? ;)

2009-11-24 @ 18:13:22
Postat av: ellensåklart

SV; Hahahaa snyggingar! C:



Ja men typ! Mih ;>

2009-11-24 @ 18:24:52     URL: http://ohyesellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0