2009-10-28 @ 14:29:45
Heyyy! Whats up in the hood ya0?
Haha närå, nu ska jag inte vara någon wannabee gangsta här inte.

Men hur fan är läget då? :) Med mig rullar det på som vanligt. Jag är dock ganska irriterad eftersom jag och Linda inte får med någon till Boda Borg ikväll. Vi måste helst vara 4, och vi är två.. haha!
Om inte annat, kanske vi gpr på bio eller något annat ikväll, eller kanske på den där sug festen jag var på igår? Eller det var inte ens en fest faktist. Haha!

Jag har haft mina tre dagar med Julia denna vecka, Det har varit awesome! Hon har sovit hos mig två nätter irad, sen igår var vi bara med varandra men hon sov hemma hos far sin. (':
Hennes pappa är så sooooooet.
Hur som helst, jag och Julia var på stan igår, och då köpte vi sånadär coola glajjer! Raybans typ, fast fejk. Och någon större än originalen, skitSNYGGA! Bild kommer här nere!











Enjooy!


Kommentarer
Postat av: s

men söt-elenor!!

2009-11-06 @ 01:28:17     URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?

RSS 2.0