Awesome

2009-10-22 @ 20:42:22
Ja alltså nu börjar det hända grejer här! För det första;
För Stockholmsresan 19e november.

Tågbiljetter - Check
Biobiljetter - Check
Sovplats - Alltid check (puss på moster.)
IT'S GONNA BE AWESOME.

Kan ni gissa vilken bio det är? Hihi, det är ingen annan än självaste NEW MOON. Men i detta sammanhang är det så att dom visar först TWILIGHT, sen är det någon quiz av något slag och då tävlar man om en massa Twilight-stuff. Sen är det också "bästklädde" typ. Sen efter det är det såklart New Moon som visas. Det största med hela biobesöket liksom. This is going to rock. jag längtar så himla mycket så det finns inte! Också åker man bort fårn Östersund 4 dagar, skööönt!

Sen den andra grejen som också är amazing nu är att Tokio Hotel kommer till Stockholm den 4e mars, så jag, Elin, Nathalie & Elin ska dit och kolla på dom! Det har ändå varit mina största idoler någonsin och att dom kommer hit.. ah det går inte att beskriva. Det är bara, så jeffla bra! Det är också ett datum att se fram emot. Ååååh!

-----------------------------------------

Nu har jag inte sktivit på ett tag IGEN, vilket jag skriver varje gång jag inte skrivit på ett tag har jag märkt. Menmen, here it goes.
Idag torsdag har det väl itne hänt mycket mer än att jag har varit på skolan, och for ner på stan en stund. Var riktigt onödigt att åka dit. Bella åkte nästan direkt när vi kom ner, så jag fick gå runt själv på stan. Sen kunde jag inte träffa Anton, eller jag hann inte, för han skulle på träning och ja. Så efter Frida varit på utvecklingssamtal så gick hon, jag och henner morsa en sväng genom stan sen åkte vi hem.
Sen jag kom hem har jag varit hos min kusin. Eller jag åt och sånt innan sen gick jag dit.



Moggebild på mig och min kusin Maddiiee sen våran förra resa
till Stockholm. Jag bjuder..

Nej, dethär går inte för sig nu. Godnatt med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0