Inte särskilt aktiv här inte!

2009-10-07 @ 16:48:59
Nej, jag är ju inte det! Jag har aldrig tid att blogga längre för jag har en massa jäkla plugg hela tiden. Pluggar alltså hela tiden varje dag. Jag är skapligt less på det nu! Och har endå ungefär en halv termin kvar plus en till! Huvva, tanken gör mig... äeh. Fast vi har dock lov om två veckor, en hel veckas lov. Hur underbart är inte det då? Mums på det! Då ska jag vila upp mig riktigt.

Under dessa Veckor som jag inte skrivit så kan jag inte säga att det hänt mycket. Plugg, gården, kompisar, och ja. Allt och ingenting! :)
Var dock till läkarn i måndags, jag har fått allergipiller för min allergi mot hästar och hundar. Och jag har även fått astma medicin som jag ska ta innan jag sätter mig på till exempel skoter och efter. Trodde aldrig att jag skulle bli allergisk för hundar. jag har ju ungefär levt med såna i hela mitt liv? Menmen, nu när vi tog han om den där äckliga hunden i en vecka slog det till. Awesome! Eller inte. Alla mina kompisar har ju hund, eller inte alla men ganska många utav dom.
Från en grej till det andra. Provet jag var så himla nervös över i SO klarade jag! Trodde jag aldrig, men faktist!
Jag klarade mig på poängen om Riksdag & Regering. Det hade vi ju i 7an också så man hade lite i huvudet om det redan, men sen hade vi en tredje grej i provet också som var Samhällsekonomi. Där satte jag inte många frågor rätt måste jag säga. Fast jag klarade provet så jag bryr mig inte så mycket! Hehehe (a).

Idag var jag hemma fråskolan, jag hade så ont i morse i magen så det fanns seriöst inte! Oh Lord. Ibland är det inte roligt att vara tjej alltså, tur för killar som slipper sånt här! Jag har kommit på en grej, vi gör allting vi tjejer! Det enda killar egentligen gör är att stoppa in, komma och njuta.. HAHA. Men alltså egentligen! Vi måste ha mens som gör att man mår bajs i flera dagar, vi måste bära barnet i 9 månader, vi måste föda barnet och var jag har hört är det inte så skönt ätt föda ett barn :o Vi måste också mata barnet, haha det är väl inte så jobbigt då. Men alltså hela grejen gör ju vi. Killar bara, ligger där. Eller ja dom måste ju ta hand om oss (a) Hahaha. Detta är dock bara vad jag tycker är lite orättvist. Men det lönar sig ju i slutändan när man har en liten bebis i famnen :)

Oj det märks att jag inte skrivit på ett tag. Nu bara kommer det! Men nu måste jag ta tag i mitt liv och göra någonting. Jag kan ju inte gå ut eftersom jag inte var på skolan? Eller jo det kan jag banne mig göra. Jag är ju inte sjuk, och jag har INTE skolkat heller. Dom som klagar kan ju bara gå och ta sig! Är det killar så kan dom ju bara stoppa upp sina kommentarer i arslet eftersom dom inte vet hur det är att ha lingonvecka. :)
Mohaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0