Rob, och resten av dagen

2009-10-12 @ 17:05:36


Alltså, jag har haft kändiscrusher förut. Men aldrig någonsin en som den jag har nu.
Robert Pattinson är den snyggaste, hetaste, sexigaste, grr:igaste, gulligaste (fortsättning följer..) i hela världen. Dom hade heller inte kunnat hitta bättre Edward Cullen än Rob. Herreguuuuses! Massa credit till dig snygging för att du finns och gör världen snyggare! (; Plus att du är en awesome skådis.

Dagen började som vanligt med att jag vaknade, duschade, sminkade mig, fikade, brushade teethen och sen vidare för att möta Nadeen och sen drog vi till skolan! På skolan, ja gissa vad som hände där? Vi hade lektioner.. ovanligt va? :o vad jag har hört brukar man inte ha det? :s Hahahaaa, ironii på höög nivå. Iallafall, när vi skulle ha Hemkunskap nu sista lektionen så satte vi på spisarna för att det skulle bli varmt i salen. Och i den spisen jag satte på (HAHAH satte på.. , såklart spisen jag "skruvade på") skulle det vara någon kosntig gegga i på botten av spisen så det börja stiiiinka där inne! Man kände nästan hur det tjocknade i halsen! Vi var tvungen att avbryta lektionen i typ en kvart för vi trodde det var plast som hade bränts, men som tur va var det inte det. Utan någon kräm på någon sorts bakelse som hade spillts ut. Höhö, som vanligt när jag gör något så går det åt helvete. :) Förutom bullarna jag gjorde på HKK:n idag,m dom blev smaskens!
Ojojoj vad jag skriver, men nu blir det iallafall mat, sen Gården med Nadeen!

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: angelica

HAHAHHAHA jag trodde att du skulle skriva att den spisen du satte dig på,den var på skruvad så du brände arslet av dig XD det skulle ha varit mycket roligare ^^

2009-10-12 @ 19:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0