Skolbilder

2009-10-23 @ 15:18:30
Här får ni lite bilder att beundra sen gårdagens skoldag.
Fotona är tagna med Denises systemkamera :)


Nadeen.

ohyesEllen.

En Elenor och en Nadeen.

En Ellen i bakrunden sedan ett papper, hahaha som om ni inte ser det!

Tjatigt, men ännu en bild på mig..

Men skojar du? Haha. :oo

Denise.

Nej, alltså jag förstår inte heller riktigt hur tusan jag gör med armarna.

En Hannes som pekar på Denise och skrattar utan att vi vet varför? :')

Nadeen, Jag och överstrucken Denise... Dumma unge.<3

Ser ut som om inte korven vill ut? HAHAHA.... skämt åsido!

Hannes & jag ya0.

Sötisarna själva: Jasmine & Medina!

Jasmine & Jag.

En Marwan har vi också!

Hannes und Linda.

Marwi och Henke.

Markus "Mackan, Mackelitooo" @ licklollipopklubben.se

Som jag sa: www.licklollipopklubben.se

FjårtizZarnah Henrik & ELina!

Lolliopo Markus & Bitter Hannes.

Så, det var a hole lot of more, men dom var suddiga och det var väääldigt många så
detta får räcka!

Enjooooy.


Kommentarer
Postat av: Denise

hihi :D

2009-10-23 @ 15:20:08
Postat av: nadeen

älskar er tjejer och killar! :D

2009-10-23 @ 16:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0