So won't you fly with me?

2009-10-16 @ 16:02:19
Jag sitter här jag och pratar med Bella! Om allt och ingenting, som vanligt det ;)

Dåligt uppdaterat igen, jag säger att jag ska skriva hit och dit men ibland glömmer jag och ibland orkar jag inte osv. Men nu iallafall, WEAKLY NEWS:
Idag var jag på skolan som vanligt, härligt med fredag dock! Väldigt härligt. Det har varit en ganska lugn vecka, vi hade svenskaprov i torsdags och även engelska glosor plus läsförståelse. Jag tror det gick bra! (y) Jag hade också utvecklingssamtal igår, torsdag. Det gick väldigt bra! Jag har blivit bättre i alla ämnen, förutom idrotten haha. Jag har VG änsålänge i engelska, hemkunskap och är väldigt nära i svenska. Jag fick också VG i Samhällskunskap! Reidar (SO-läraren) hade skrivit såhär i protokollet: "Elenor du gör mig så glad. Jag har trott på dig sen början..." Osv, det blir man bara liiiite glad över eller? Mamma var också jättestolt över mig, vilket är superbra!
I tisdags var jag på gymmet med Angelica och Micha. Det var sjukt härligt att gymma! Fast fick en jävla träningsvärk.. har fortfarande lite ont i armarna. Jag tyckte själv jag strechade mycket men tydligen inte då. Fast har man träningsvärk märks det iallafall att man gjort något under de 2 ½ timmarna jag gymmade. ;)
Hmm, det har väl itne hänt så mycket mer.

Ikväll vet jag inte vad det blir! Skulle egentligen till Brunflo med Linda och Sandra på en fest, men nej, man var tvungen att dricka om man skulle in dit! Typiskt alltså. Sen tänkte jag då att jag kunde gå på bio med Nadeen, Lina och Denise, men nej då vill inte mamma ge mig nå pengar eftersom jag snart ska till Stockholm. Jag får väl sitta hemma och ruttna jag då! Ååååhhhh..
Iofs är det disco på Gården ikväll, HAHA.. men har ingen att gå dit med så det får väl vara det också. Höhö jag är mobbad!

Jag har två låtar jag vill dela med mig av också:




Lyssna och njut.
Kommentera gärna vad ni tkr. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0