Stan kan suga

2009-10-24 @ 00:54:45
Haha, ännu en tråkig kväll på stan. Alltså varför hänger man ens där? Jag förstår inte! Visst, finns inte mycket att göra i Torvalla heller, men man slösar iallafall inte bort en massa pengar. Åh vad störd jag blir.
Invigningen var ju inte heller särskilt rolig, hände ingenting. Vad händer med Östersund? Fast, iofs blir man äldre och växer ifrån att "vara i stan", kanske är därför.. men ja.

Imorgon blir det först stan med Nadeen (fast hon ska handla saker, inget häng,) sen ska jag hem en sväng sen är jag & morsa bjuden på middag hos familjen Falk! Wei. Ska bli gött!

Nu somnar jag snart, hörs imorgon. Puss,


Kommentarer
Postat av: Jögge

Du har rätt, stan kan suga :)

2009-10-24 @ 12:55:35     URL: http://jibjab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0