Värdelöst disco

2009-10-18 @ 13:39:10
Häyz, typ inte alls nyvaken. Jag vaknade halv 12! Och då gjorde jag varm choklad och åt hårdbröd till frukost! Sen gick jag in med litte mjölk till Louise för hon skulle få äta sina kära Cocopops och sen var jag inne hos inne en stund. Sen drog jag in och fixade farmen på Fejjan. Haha nördigtspel.se!

Igår blev det först stan med Marika som jag sa igår. Sen senare på kvällen åkte jag, Frida och Sara till Lugnvik på det där discot eller vad det var. Martina uppträdde med sitt band :) Fast förövrigt sög det balle där borta. Så jag, FRida, Sara, Marwan, Jocke, Focka, Jonte & Sebbe drog med kvart i 10 bussen hem till Torvalla. När vi kom dit var det a hole lot of ppls i Tc, så där var vi ju ett tag då. Sen vid halv 12 drog jag in, satt vid datorn en stund sen la jag mig. Riktigt skönt att lägga sig tidigt på helgerna ju! :')

Idag blir det så att jag & Louise chillar lite. Vi tänkte kolla på Lejonkungen, sen säkert andra filmer. Åh älskar att kolla film!
Vi hörs! ;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0