You're the one thing that remains

2009-10-29 @ 13:44:44
Godmorgon alla små larver där ute!

Igår hände det lika mycket som det antagligen lär göra ikväll. Alltså inte ett piss. Jag var ut igår en snabbis, eller ah.. från 7 till halv 11.. "snabbis" hahah! Aja, vi gjorde inte mycket alls, var på den där festen som inte var så himla rolig. Sen gick vi till Torvalla Centrum och var där med massa fylleskallar. Sen hade väl någon störig människa ringt polisen så när alla fick veta det sprang dom fort som fan. Tillslut var det bara jag, Alex, Karro & Wictoria kvar där! Vi träffde Linda en snabbis sen gick jag & Karro hem.
Också sen sov min kusin med mig inatt, (':

FLÄSKFISK, HAHAHAHAHAHAHA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0