TOKIO HOTEL!

2009-09-05 @ 15:50:46
OMG, jag har haft mitt förflutna med Tokio Hotel därför blir jag typ rörd när dom gjort nya låtar!
Här får ni höra några som är nya, iaf för mig? haha :o Jag vet iallafall att Automatic kommer ut som singel 22a september. Och nu fick jag också reda på att dom har gjort ett album som heter Humanoid och som släpps.. det vettefan haha. Men låtarna kommer från det albumet. Inte för nån bryr sig eftersom alla hatar dom men alltså jag förstår inte det? Dom är bra ju :o Måste köpa deras nya album, och måste se dom när dom kommer till Sverige :o



För att få den riktiga videon på Automatic så får ni klicka här istället.
Man kunde nämligen inte bädda in eftersom det var Tokio Hotels officiella youtube eller nått :/

Ni får en bild också :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0