We are radio hysteria

2009-09-10 @ 16:13:37
HEJ! Jag har inte orkat blogga, inte haft tid heller för den delen. Har haft ständigt plugg att hålla på med så..
Egentligen ska jag plugga nu också, men vafan.. lite paus borde jag få ibland! :o

För att sammanfatta dessa dagar jag inte skrivit så har det inte hänt särskilt mycket. Förutom igår när jag blev stucken av en getingjävel. Första gången i hela mitt liv! Det var inte roligt, vart livrädd haha!
Idag vart det skola som vanligt, och nu sitter jag här. Ska käka snart sen ska jag plugga lite sen ska jag ut! Tror jag.
Ikväll blir det Idol också, var roligt igår när dom blev lurade, hahaha!

Ni får video senare, Tuben laggar.
Och inte bara YT utan även blogg.se.. fan va less jag blir :o

Puss Elleeeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0