I thinking of a way that I could make an escape

2010-04-17 @ 23:24:09
Kom hem från stan för ungefär en halvtimme sen. LIKA JÄVLA TRÅKIG TSOM VANLIGT.

Iallafall innan jag åkte till stan satt jag och kollade på 2 filmer, 17 again & Raise your voice.
Helvete vad jag grät på båda filmerna, hahah. Gråter alltid. Typiskt mig.
Och sen kom jag på att göra en ny header, så jag fick till en ganska enkel nu som är där uppe,
vad tycks? Hahah, gammal bild sen sommaren förra året. menmen.

Nu ska jag väl typ, sitta här en stund till sen ska jag bannemig lägga mig och sova tills 5 imorgon.
Den här helgen har varit helt jävla värdelös, seriöst. Inte gjort en enda rolig grej, kul-liv...

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: fashionfairy

Godnatt

2010-04-18 @ 00:37:00     URL: http://fashionfairy.se
Postat av: Jögge

Schysst header.. Men om det är så tråkigt att åka till stan så varför åker du dit då?

2010-04-18 @ 16:24:01     URL: http://jibjab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0