I'm losing grip, whats happening?

2010-04-17 @ 13:44:27
Jag åkte på stan igår, fick skjuts. Men innan det vart det gårn en snabbis.
Väl nere på stan så gjorde vi.. guess what? Hängde på Donken, som vanligt.
Ganska störigt faktiskt haha. Sen åkte vi till Lillänge på Drive-in Donken och beställde cheeseburgare,
mums! Sen åkte vi vidare till Ängsmon för det var någon liten "fest" där. Men jag Sandra & Jimmy stannade inte
längre än typ 5 min haha, sen åkte vi igen.
Jag kom hem, satte mig vid datorn. Sen vid 12 ringde Anton så jag prata med han ett tag, vid halv 3
gick jag och la mig. Somna på d1rren hah.
Idag har jag inte den blekaste vad som händer, det återstår att se.
Hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0