Let's crawl back to love.

2010-04-12 @ 19:21:51
HEJ!

Skolan började idag igen såklart. Tro på fan att man kommer hem med händerna fulla
av läxor.. najs! NEEEEEJ.
Men det är bara 8 veckor kvar nu, varav 6 veckor kvar tills betygen sätts. Paniken börjar
komma nu :o. Vi har nationella i matte på fredag, sen ett till på torsdagen nästa vecka.
Matten kommer jag inte klara av, for the record. SUGER PÅ MATTE. Förvånad över att jag
har G i det till och med haha.

Jaja! I helgen var jag i Strömsundet med Bella! Det var lika roligt som vanligt. Jag hade ju
varit där hela veckan föra helgen också. De första dagarna gjorde vi inte mycket, bara hon och
jag dampade runt bara, eftersom hennes pöjk var sjuk!
Sen i helgen varte parteeyy. Det var kul. Hahahahah! Bilder får komma senare när jag fixat en dator.


HEJDÅ!


KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0