Come break me down

2010-02-16 @ 22:17:30
Jag pluggar till So provet imorgon. Känns som det kommer gå bra, ganska iallafall... har läst det här häftet kanske 9824309 ggr nu, plus att vi har anteckningar i boken också! Skjut mig, så jävulskt less på och plugga nu så det finns inte. Vill bara att 9an ska ta slut så det "hårda jobbet" är över, så man får börja något som man kanske är intresserad av iallafall, gymnasiet.

För övrigt slutar vi typ galet tidigt imorgon, vi kanske har en eller två lektioner! ;o
Vi lär inte ha någon idrott iochmed att vi har skidklassikern imorgon, så där går en lektion bort, sen har vi ju som sagt klassikern och det ska jag bannemig inte vara med på. Så vi kanske slutar vid, halv 11 - 11 imorgon. Fan vad härligt! Undra vad det blir då.. hem kanske. Eller stan? Vem vet.

Nej nu ska jag fortsätta plugga, sen kommer jag inte skriva någe mer.
Så godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0