Countdown; 10!

2010-02-21 @ 19:22:58
10 dagar kvar till Tokio Hotel, jag kan seriöst inte förstå att jag ska se dom! Helt ofattbart är det. Mitt favorit band. Oh herregud. Sitter och lyssnar på deras nya album nu.. måste ju kunna låtarna någolunda när vi väl är där och ska skrika halsarna av oss liksom! :')

- Jag har kommit fram till att jag ska börja äta nyttigt. Och nej, inget godis, ingen cola (du kan lika gärna döda mig på en gång) inge chips och inget annat! Jag får börja tugga tuggummin 24/7 istället..
nej men alltså, vill jag ha resultat från gymmandet då bör jag äta nyttigt också. Men det är så svårt, man vet ju inte vad man ska käka till middag lunch osv då? :o det är ett av problemen som stör mig nå jävulskt. Men jag ska försöka. Tiden börjar nu! -

Kommentarer
Postat av: Jögge

Tips!



Att tugga tuggummi 24/7 är kanske inte en sån bra idé :D



Och det är inte svårt att äta nyttigt. Om du ska käka nyttigt på skolan så ska du om du vill ha "resultat" så ska du Minst ta 1/3 av tallriken med grönt, och man ska fortfarande äta av maten som serverar som vanligt för då får man bra med kolhydrater för träningen. När du kommer hem är det inte heller svårt..



Säg bara att du vill äta nyttigare (om du inte redan gör det) och fortsätta att äta nyttigt där. Samma regel här, ät minst 1/3 av tallriken med grönsaker. Gör du dom här enkla sakerna så kommer du se att du får resultat!

2010-02-21 @ 21:59:56     URL: http://jibjab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0