I want someone to love me, for who I am

2010-02-12 @ 20:56:33
Ja vad händer ikväll? Den frågar har jag ställt mig ungefär 8370923508 ggr. Mamma gick iallafall till Nalle och blir där över natten, så jag är ensam hemma! YIIIPPPIIIEEE. Actually kinda nice. Men läskigt... det spökar ju nå jävulskt här. Och jag ska sova hemma sjääälllvvvvv...! Vad roligt.
Kan någon komma och sova med mig eller? :( Jag är redan rädd, och mamma gick precis ut. Fast dom är inte farliga, men iallafall...

Jaja, ring mig! Har inga pengar på telefon så kan inte svara på sms.

I want someone to love me
For who I am
I want someone to need me
Is that so bad?
I wanna break all the madness
But it's all I have
I want someone to love me
For who I am


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0