It only hurts when your eyes are open

2010-02-24 @ 22:49:18

Julie and Julia
var väldigt bra! Har sett massa reklamer om den på tv, och idag tanka jag den. Och den var faktiskt riktigt bra.
Innan Julie and Julia kollade jag på What a girl Wants, vilket också är bra. Amanda Bynes är en jävla stjärna!
Nu har jag även tankat Road Trip, Road Trip Beer Pong, Collage, Ice Castles och Grind. Alla är i samma rangel. Alltså typisk American Pie, rolig och sjuk alltså haha!

Road Trip står näst på listan, men innan det ska jag möta Nadeen så hon får min ledighetsansökan för att ge till min handledare imorgon, eftersom jag inte ska på skolan imorgon heller.

Kommer inte skriva mer ikväll, så vi hörs imorgon. Puss och godnatt!
Förresten så har jag gratis sms igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0