Jag gav upp för längesen.

2010-02-21 @ 23:17:02
Haha ja dendär "tiden börjar nu" saken bröt jag ganska fort. Hittade en godisskål inne i vardagsrummet. Skitanus! men vafan egentligen.. visst man ska vara nöjd med sig själv och det är verkligen inte jag. Men va i helvete, tyck om mig som jag är för jag gillar att äta onyttigt! Hahahah, nej men alltså ja. U get my point. Jag kanske kan minska ned på alla onyttigheter, absolut. Så jag bara äter det på lördagar eller någe, men att lägga av med det helt.. nja det skulle vara som att en rökare helt plötsligt skulle sluta röka, alltså inte få en enda cigg. Jag skulle dö.
Så jag gav upp det. (inte för att det är det jag menar med rubriken) men ja.

Hur som haver så har vi bestämt nu att i veckan åker vi ned och beställer biljetter till Sthlm, ja tänk att vi inte gjort det än.. jag panikar lite över det, men det löser sig nog som Elin säger. Och det hoppas jag med. Tur som vi hade så får även jag & Angelica skjuts hem från Sthlm, och det tjänar vi hela 270 kr på! Superduper.
Hennes kusin fyller nämligen år, lite pinsamt för min del eftersom hela hennes pappas sida kommer vara där typ :o haha. Whatever, kul med lite nytt folk ^

Förövrigt blir jag nog hemma imorgon, har så himla ont i halsen, hostar typ upp mina halsmandlar snart...
Förövrigt blev detta ett längre inlägg än det egentligen skulle vara så jag ska sluta skriva nu.
Förövrigt så säger jag godnatt nu.


<3

Kommentarer
Postat av: Jögge

"Men va i helvete, tyck om mig som jag är för jag gillar att äta onyttigt!"



Den som inte tycker om dig för den du är kan ju dra åt skogen är det ju lätt att säga..

Men gör så, om du vill gå ner i vikt så kan du självklart dra ner på onyttighets intaget. Som att bara t.ex. käka godis eller annat på lördagar. Perfecto!



//Jöggz

2010-02-22 @ 21:03:36     URL: http://jibjab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0