Jag sitter ensam här och undrar var vi hamnar härnäst

2010-02-10 @ 14:18:48
Jag borde plugga, har ett arbete som ska vara inne om två veckor (hehe) och jag har också prov på fredag, SO vettni... den mest krävande läraren man har i det alltså. Fifan.
Nationella i tisdags gick väl.. helt okej. Men fysatan vad stressad jag blev när det var 10 min kvar och jag hade typ 5-6 frågor kvar! Haha jag undrar ja hur svaren blev på dom frågorna, för det brann seriöst i pennan, så snabbt skrev jag.

Imorgon har vi ännu ett nationella, uppsats denna gång. Wish me luck again! Haha ;)
Och jag ska ta till och göra ny header och fixa lite nytt här också, det jag har nu är så himla tråkigt så jag vettefan. Har dock inte tid nu den här veckan iallafall. Så det får bli nästa då! =)



Vi skulle klara vad som helst, vi skulle aldrig säga nej
Och vad du anförtror åt mig, ska jag anförtro åt dig

Kommentarer
Postat av: sanna

så söt!

2010-02-10 @ 14:40:52     URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0