Kul.

2010-02-20 @ 15:25:11
Ikväll blir det såkallat "messenger-lan" med Bella! Vi ska svulla som vi alltid gör, och ett + i kanten är att vi är hemma själva! Kul.
Jag har även gått och blivit förkyld, den som smittat ned mig med detta. Ett stort grattis, för jag blir aldrig sjuk. Mindre kul.

Hur som helst, min kväll igår blev faktiskt precis som jag skrev att den skulle bli, konstigt nog. Eftersom det ständigt blir förändringar när jag bestämmer något.
Träffa Bella, vi väntar på Anna, vi går till gården och kollar hockey, vi halvsomnar i soffan medans vi kollar, jag och Bella går sedan hem till henne och äter mackor (inte heller särskilt ovanligt!), vi kollar på film, vid 1 går jag hem och Bella följer mig såklart! Hihi. Jag har alltid något att göra när hon är hemma här i stan, och det är super.

Jag måste också gratulera Bella för att hon skaffat sig en pojk, det är du värd stumpan.

Nu ska jag klä på mig, för jag sitter nämligen fortfarande i pyjamas. puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

men sötjävel! de är du också värd, men ska fixa en pöjk åt dig vännen ;))) <333

2010-02-21 @ 01:51:57     URL: http://bellafalkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0