Lost and insecure

2010-02-23 @ 19:11:48
Filmfilm och åter film. Stormbreaker & Transformers blev det idag.
Jag är kär i Stormbreaker, bara för Alex Pettyfer är med där, han ör bara så jääääävla snygg...
Hej jag heter Elenor Ljungdahl och jag har såhär :_: lätt att kära ned mig kändisar... lite typiskt men så är läget.




Nu ska jag skriva klart min reflektion på mitt So arbete. Som ska redovisas och vara inlämnat imorgon, men jag kommer ju inte vara på skolan imorgon, så det sket ju sig.
Nu ska jag kolla Righteous Kill som killen här uppe också ska vara med i tydligen, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

SYYYYYYYYYYYYYND. för han är min ;) MOHAHAHAHA

2010-02-24 @ 10:07:24     URL: http://bellafalkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0