The vampire Diaries...

2010-02-11 @ 22:59:23
...var det för ungefär en timme sen serisestart på, AND I'M LOVIN' IT! Och det finns huuuur många snygga killar som helst i serien, helt sjukt. Den är helt enkelt underbar, och jag har bara sätt 2 avsnitt än så länge. Känner på mig att detta blir en av mina favoritserier hihi. (Den handlar ju om vampyrer, hallåååå?)





Två av snyggingarna;

Ian Somerhalder (Damon)

Paul Wesley (Stefan)

Ni kan ju även få en trailer om ni vill det! ;)


Nej nu ska jag sova, får se om det blir skola imorgon alltså... har så jävla ont i magen, också fick jag panikångest nu också, greeeejt...

jag skänker dig den sista lögn jag har
jag offrar & betalar vad som krävs
när natten är här ska jag lämna allt tillbaks
resterna jag frossat i förgäves

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0