Where can love take us now?

2010-02-28 @ 01:48:38
Mysigdag har detta varit! Jag, Linda & Anna vaknade halv 1 typ, Anna gick till Marielle och jag & Linda gick och fikade. Sen följde vi med mamma till Prix, och handlade lite smått och gott. Sen gick vi hem och gjorde middag.
Sen småsov vi i sängen ett tag tills Linda var tvungen att kuta till bussen för att möta Max. Så jag satt vi datorn & fixade mig framtills Anna kom. Nästan precis efter Anna kommit så kom även Linda. Vi satt vi köksbordet och pratade, det var väldigt mysigt. Vid 11 gick vi till Jönssa och var med honom, Jocke, Adina, Elina, Pontus Nikita och Henke. Lika fort gick även Pontus Henke Elina Adina och Nikita haha.
Och kom nästan nyss hem.

Nu har jag inte ett piss och göra, sitter här i min ensamhet. Så jag ska ta mig tid att göra en ordentlig header.
Pusspuss


Why did I change the pace
Hearts were never meant to race
Always felt the need for space
And now I can't reach your face

Kommentarer
Postat av: Jögge

Jag kan berätta vad du kan göra :P Du ska gå in på http://www.watch-movies-online.tv/ och antingen titta på "Ink" (Världens wierdaste men absolut bästa film som finns) eller "Where the Wild things are" (Otroligt bra film, du kommer att gråta!) Gör det nu! Kom ihåg, på den här sidan så Streamas filmerna..

2010-02-28 @ 03:27:05     URL: http://jibjab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0