A reason to start over new

2010-01-07 @ 20:50:25
Hej igen :)  nu har jag gjort ny header (en annan sorts variant som jag aldrig haft förr) och även ny bakrund. Det jag stör mig på när man ska ha egna bilder som bakrund är att det blir kantigt. Högra hörnet av skärmen till exempel, hur jävla störigt som helst! Men nu får det vara så ett tag!

Jag kanske ska berätta om mina dagar i Järpen?

Måndag - Jag kom vid 20 över 3, tror jag. Så kommer mormor och hämtar upp mig vid Prix och skjutsar mig hem till Tone. Dom satt inne vid datorn så jag gick in dit. Sen gjorde vi mat, åt den. Sen var vi på byn, vi var med Marika hemma hos henne. När hon gick till hennes pöjk så gick vi hem till Tone och åt chips, dipp & cola som ci hade köpt tidigare! Det var riktigt gott. Vi var uppe till halv 9 tror jag och smsade, masserade varandra & pratade i massor. Vi sov till 12. = 3½ timmes sömn.
Tisdag - På tisdagen vaknade vi som sagt 12, gick in och åt frukost sen for vi till Åre och gick runt där och frös, mer eller mindre. Men Frida köpte även en mössa och lite smink hihi. Kl 4 tog vi bussen hem till Järpen igen. Den bussresan kan jag inte säga mer om än: "SURSVETTN", Frida & Tone fattar ;) hahaha. Iallafall, när vi kom fram till Prix så hoppade vi av och vi var alla tre väldigt sugna på pizza, så vi försökte ragga ihop lite pengar så att vi kunde köpa 2 pizzor och dela på, men det gick inte så bra.. jag hade inge mycket pengar kvar för jag hade köpt chips och dipp "igår" ju. Och Tone hade 80 kr men det räcker ju inte till 2 pizzor, och Frida hade 20 spänn. Så vi gick och väntade och väntade på att Vanja skulle komma hem med bussen från stan, och tillslut kom hon. Då gjorde hon så att jag & Tone delade på en pizza och Frida fick en egen ;) haha. Sen minns jag inte vad vi gjorde! Men vi kom hem till Tone iaf tillslut. Först så låg vi och pratade och frös & åt godis hihi, sen så kom Adam, Matte & en till som jag inte minns namnet på, och var där till typ halv 2 - 2. Efter det la vi oss i sängen och försökte bli trötta, vilket inte gav bra resultat alls. Vi låg vakna till halv 8.
Onsdag - Vi vaknar runt halv 3 eller om det var halv 2?, iallafall jag, Frida & Tone, Vanja fortsatte och sova fram till 6 haha. Jag gick till Marika och duschade hemma hos henne, (hade gjort det hos Tone om inte Mattis hennes brorsa hade lega i magsjuka) och fixade mig där sen gick vi till Pizzan och åt. Där mötte vi även upp Tone & Vanja, Frida hade farit hem då. Så satte vi oss åt och pizza IGEN. Och kan ni tänka er, jag åt nästan upp en HEL PIZZA. Jag har aldrig i hela mitt liv gjort det förut! Jag hade en pizzabits-jävel kvar, vilket störde mig riktigt mycket men den gick verkligen inte ner. Efter vi suttit där och kollat klart på två program utav 2 ½ men så gick vi till Q8 och köpte energidryck, där hittade vi en bror till Tone så han skjutsade oss hem till Marika, och där gjorde vi inte mer än att lyssna på musik, satt vid datorn, plattade håret, drack energidryck pratade m.m, riktigt mysigt! Vid 10 gick jag, Tone & Vanja till Dennis (Vanjas pöjk) trapphus och satt där inne för det var så fruktansvärt jävla kallt. Helt plötsligt när vi sitter där ute i trappen så kommer Dennis granne ut och bjuder in oss till värmen.
Grannen: Gillar ni kaffe?
Vi: (i kör) haha, näe.
Grannen: Nej okej, jag har tyvärr ingen läsk, men ni får komma in i värmen och sätta er vid mitt köksbord om ni vill.
Vi kollar på varandra och nickar, går in och sätter oss vid köksbordet. Och där satt vi i nästan en timme och väntade på Dennis, tillslut kom han och då gick vi in dit. Vid halv 1 åker jag & Tone hem till Tone och sätter oss och pratar, pratar tele, smsar osv. Vid 5 somnade vi :)

Jag måste bara säga att jag älskar Järpen! Tro det eller ej stadsbor, men det finns mer och göra där än vad ni tror! Och mycket beror på folket :*

Imorgon far jag till Bella i Ström.. haha kom hem idag och far lika fort, men vill endå inte vara kvar här så! :)
Den som läser hela det här inlägget får en puss!

Hejdåå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihi du är skyldig mig en puss ! :')

2010-01-07 @ 21:08:53     URL: http://fridaestensson.blogg.se/
Postat av: angelica danielsson

iiih, jag fick en puss!

2010-01-07 @ 21:46:55
Postat av: Victoria cool Jävel :D

Du är skyldig mig en puss när du kommer till ström då haha ;)

2010-01-07 @ 23:20:56
Postat av: Jesus

haha nu är du skyldig mig pussar :D ps. du glömde dansken och han andra hetta sebbe

2010-01-08 @ 14:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0