Du får inte ha mig som en dröm, när jag vill vara din verklighet

2010-01-10 @ 20:19:16
Tjena hallå hej! Ganska skönt att jag bara varit hemma EN natt på en hel vecka! Jag gillare.
Jag har ju då varit i Strömsundet denna helg, vilket var awesome.

Fredag
- Jag kom fram vid, 2 typ. Bella & Victoria väntar på mig på Konsum :) Jag går dit. Vi får med oss Johanna  och vi går till Victoria och äter gojävla matn. Fricadelli eller va det heter och sås och sötsursås på det! Nå så jävulst gott, skoja inte.
Ja vad gjorde vi efter det... vi var med Johanna & Kans, senare kom nån, alltså jag minns fan inte vad vi gjorde :o JO! JOhanna HammarN var ju också där! Ajjemen. Vi satt hemma hos Victoria och drack lite. Inte jag men :) Sen kom Robin och joinade oss ett tag, och även Micko innan dess. Vi somna vi väl runt, 6/halv 7.

Lördag - Vi vaknade runt halv 2, så duschade vi och fixade oss lite smått, sen gick vi hem till Tina, Bella käkade. Och vi gick ner till Hörnet så jag & Victoria fick käka pizza, FYSATAN ELENOR MATHILDA LJUNGDAHL! PIZZA 3 GGR PÅ EN VECKA INNEHÅLLANDE 7 DAGAR! INTE OKEJ! Pheeeet.. sen gick vi hem till Victoria, Bella ställde sig och diska. Sen fick vi besök utav Micke & Hagge. Dom började dricka och vi satte på massa dunkadunka musik och hade det trevlligt, tills Hagge däckade i sängen som stod i köket, haha. Han vaknade dock ganska fort så han & Micke drog sig till Tingvalla. Jag, Bella & Victoria satt där som nå mobbade offer, sen kom... Niklas tror jag. Ja det gjorde han, efter ett tag kom även Micko igen. Så satt vi hos Victoria vid hennes köksbord tills halv 5. Sen går Niklas och Micko hem så jag och Bella lägger oss och väntar på Tim som är segare än hela världen! Då ringer han och säger att vi ska gå och möta honom vid Tingvalla så vi går dit och hamnar hos Jonas, där är det lite folk som dricker, och klockan är halv 6. Haha :) Bella fick sig en för mycket och blev full utta helvete, höll inte på få hem na. Men tillslut vid halv 9 så kom fick jag na på fötter så gick vi hem till Victoria igen och somnade på en gång.

Tack för detta, vi gör om det huh! (:

För övrigt var jag väldigt pepp på att möblera mitt rum och storstäda det, vilket jag gjorde direkt efter jag kommit ur duschen när jag kommit hem. Så nu är det kliniskt rent (i) skoja inte :)
Nu ska jag fika, sen ska jag lägga mig och kolla Click! som börjar kl 9.

Imorgon börjar skiiiiten igen, skjut mig va?
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: bella falkas!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA FYFAN SÄGER JAG BARA xD

men de var kul att du kom vännen :)

om inte du hade varit där så hade jag nog legat i en snödriva nu helt däckad xD <333

2010-01-14 @ 19:38:30     URL: http://bellafalkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0