Gamla bilderr

2010-01-17 @ 15:42:10
Här får ni bilder från alla dess årtal, men mest sen 2007 när jag flyttade till Torvalla!


Mina & Bellas "hiphop tider", det var tider det. Valborg 07

Jag & Denise en idrottslektion 08 tror jag.

Tiderna när jag hela tiden var med Frida H, hennes kylskåp är detta!

Bild från Järpen, 06 kanske eller tidigt på 07. Min älsklings cykel<3

Jag & Frida... ehm.. 08?

De va nå jävulst va brun jag var här alltså. Jag & Anna i hennes stuga sommarn 08.

Idrottslektion på Storsjöbadet, Nadeen Linda jag & Denise början av 09.

Jag & Louise Yran 09!

6an... tiderna man saknar som ett helvete. Vanja, Elenor, Tone & Frida tiderna <3

Nyinflyttad, nästan.. Jag & Bella typ våren 08! Scarfsen på oss precis som vanligt.

Somsagt, våren 08. Bellen & Ellen. Yooo på bilden ba ya0! (;

HAHA bilden säger väl allt!!

Jag & Denise på en lektion 08-09? Minns ej.

Jag & Bella kände faktiskt inte ens varandra här! Men det är 07 när jag precis hade flyttat hit :)

När jag hälsade på i Järpen, vinter 08. Vanja Tone & Jag.

Anna tiderna! Sommaren 08.

Blondiejag & Anna i hennes stuga sommaren 08 :)

Stuuugan med Anna

Sommaren 08, det är mitt i natten på bilden!



Jag tycker denna bilden är söt.

Coolfalken på skolan en dag 08?

Oj, jag & Natalie typ dagen efter jag flyttat hit. NÄRÅ men jag flyttade i aug, sep eller okt kanske 07!

Bella med morotshåre! sommaren 08!

Åh konfan... saknar! Konfalägret i Aspås 08 tror jag :o

Jag Sandra & Anna, våren 08 tro ja :)

Jag Anna & Linda våren 08, samma dag som bilden ovan.

Alexandras bild från sommaren 08 typ . I'm lovin' it

Första gången jag var med Nadeen själv tror jag, på stan! I kanske, mars 09 eller någe!

HAHAHAAH, när Marika kom till mig i början av 09 ;)

Det var faktiskt alla bilder, mer eller mindre! Nu ska jag laga middag sen ska jag plugga... det blir gym imorgon istället.
Vi hörs senarE!
pussssssss

Kommentarer
Postat av: BELLA

åååh vilka minnen :'DDDdd saknar dig vännen!!! <33333

2010-01-18 @ 00:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0