Hej gymnasieval

2010-01-12 @ 20:08:40
Goddag på er, eller bör jag säga Godkväll? Ja så får det bli. Vi börjar om.
Godkväll på er! Jag kollar runt förfullt på gymnasium hit och dit. Jag har iallafall bastämt mig till 93% att det blir Handel istället för HR. Eftersom jag inte vet vad jag vill bli när jag blir äldre så är det ganska smaarrrrt! Man får breda kunskaper om allt mer eller mindre i Handel, så vafan. :)

Ska nog söka handel i Ström, här på Wargen och kanske i Övik. Sen tror jag ändå jag ska söka till HR i Åre som kanske 4e eller femte val. Vi får se, har tre veckor på mig!
Nu väntar jag på att klockan ska bli 9 så jag kan lägga mig och kolla på Something New, någon film på 3an höhö.

Ma höres! (:


Kommentarer
Postat av: sberglund

:(

2010-01-13 @ 02:43:03     URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0