Ignorance is your new best friend

2010-01-03 @ 22:23:03
Hej flickor & pojkar. Haha. Nu har jag fixat Fridas blogg också! Ni kan kolla på den HÄR. Som jag sagt förut så kan jag endast grundera än så länge, alltså alla texter och färgerna och header och bakrund etc. Och jag har frågat både Frida & Bella vilken bakrund dom ville ha och båda ville ha svart, så tro inte att jag gör svart på deras för jag tycker det är snyggast eller för jag inte kan annat, haha :D

Nu har jag iallafall packat klart, nästan, jackan kvar bara och sen allt smink och tandborste imorgon bitti, men det fixas då! Nu ska jag väl sitta vid datorn en stund till, sen ska jag nog lägga mig att kolla mer True Blood!

Jag uppdaterar något mer innan jag går och lägger mig, oki? =) puss


Kommentarer
Postat av: sanna

vart ska du då :)

2010-01-03 @ 22:30:10     URL: http://ssannaberglund.blogg.se/
Postat av: sanna

sv;totally forgot it's monday tomorrow!! :)<3

2010-01-03 @ 22:37:28     URL: http://ssannaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0